reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Igor Chymo

Igor Chymo

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád všetkých ľudí, len tie ich negatívne vlastnosti nemám v láske. A tie máme každý na rozdávanie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zoči v Soči

Igor Chymo

Zoči v Soči

Hokej na OH v Soči pre Slovensko skončil. Určite nie som jediný, kto si výsledok predstavoval inak. Naši hrali typický slovenský hokej, góly sme dostavali, ako keby sme v bráne mali na puk magnet a to napriek tomu, že sa pár ľudí vyjadrilo, akú skvelú máme obranu a oporu v bráne.

  • 20. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 658x
  • 4
Prečo neštudovať na V?

Igor Chymo

Prečo neštudovať na V?

Už dlhšie som si nahováral, že školu nepotrebujem, ale predsa len mi jej bolo ľúto nechať a budúcnosť bez zamestnania v obore som si nevedel ani len predstaviť.

  • 14. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 589x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu